A+M & M+A


1. Vad heter hon? Matilda Amanda Piri ♥
2. Hur gammal är hon? 13 snart 14. då ska jag baka en tårta till henne (a)
3. När träffades ni sist? I fredags
4. Vad har hon för hårfärg? Brunt
5. Brukar hon färga håret? Kan hända.
6. Vilka färger har hon haft? Blont,Brunt, rött tror jag..
7. Vad har hon för parfym? Vet att hon har en adidas perfym iaf ;)
8. Är hon galen? oftast (a
9. Vad är erat bästa minne? Alla är lika bra.
10. Har ni många minnen ihop? Jadu!
11. Vart bor hon? Braås
12. Har ni varit utomlands tillsammans? inte ännu!
13. Är du avundsjuk på något hos henne? Aaa ibland
14. Vad heter hennes syskon? Hon har rätt så många så jag kan nog inte räkna upp dom.
15. När träffades ni första gången? När jag skulle hämta min bror hah

16. Hur träffades ni? Genom våra bröder.
17. Vad går hon i för sporter? Nothing, just nu
18. Vad kan hon göra på helgerna? köpa calippo :D
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Jao ;)♥
23. Har hon fräknar? Nae
24. Har ni kollat på film någon gång? Ja
25. Har ni bråkat någon gång? Aa
26. Har ni sovit i samma säng? jajamänsan!
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Haha jepp!
28. Har du sett henne gråta? aa
29. Vad gjorde du då? TRöstade henne..?
30. Har du sett henne vara riktigt arg? Aa 
31. Har hon sett dig gråta? Jao tror det
32. Vad ska ni göra i sommar? Glass,Bada,sola,umgås!
33. Har hon svikit dig någon gång? -
34. Har ni pratat i telefon någon gång? jaa
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Antagligen dö själv.
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Hell yeah!
37. Älskar du henne? Japp!♥
38. Vad är det bästa med henne? allt..
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Inget alls.
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? Aah det skulle jag nog!
41. Hur ser hennes klädstil ut? Normal typ..
42. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0